piątek, 21 sierpnia 2015

Piosenka #2

-Ale jak to?- nie mogłam w to uwierzyć

-Normalnie.- uśmiechnął się- Zajmuję się teraz piosenkami na ich 4 album.

-Mogę zobaczyć?

-Jeszcze nie skończyłem- znów grymas- Ale dzięki ciebie zaraz skończę- uśmiech

-Jak to... dzięki mnie?- dobra... zamurowało mnie.

Nigdy nie lubiłam być w centrum uwagi. Zawsze siedziałam cicho. Czasami nawet bałam się zamówić sobie kawę, czy herbatę. A ten nieznany mi mężczyzna mówi, że dzięki mnie ma w głowie pełno pomysłów na piosenki.

-To co zrobiłaś było świetne! Masz ekstra głos i super tańczysz! Teksty same wchodzą mi do głowy!- wołał- Wystarczy to tylko przenieść na kartkę.- spojrzał na kartkę z uśmiechem

Chciałam się oddalić i wrócić do domu, ale jak się okazało Micheal kazał mi zostać tak długo, aż skończy piosenkę. Nazwał ją 'Does He Know'. Tekst był świetny! Wciąż nie wierzę, że Miki (tak go nazywam) nazwał mnie swoją 'muzą'. Śmiałam się przez jakieś pół godziny. Miki, aż się na mnie obraził. Nie moja wina, że mnie to roześmieszyło xD. Kto nazywa teraz ludzi 'muzami' xD? Miki.
Macie refren:

Does he know you can move it like that?
Woah-oh
Does he know you're out and I want you so bad
Woah-oh
Tonight, you're mine, baby
Does he know that you'll never go back? Oh
Does he know?


Miki zaproponował mi, że muzykę wymyślimy razem. Zgodziłam się. Co mi szkodzi? Pomimo, że znam go jakieś 5 godzin to czuję, że wiem o nim wszystko. Byliśmy sami. Cała jego rodzina mieszka w Anglii. On zresztą też. Tylko na czas pisania przyleciał do Polski.

-A może polecisz ze mną?



#Mrs.Horan










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz