poniedziałek, 17 sierpnia 2015

People Changes #prolog

 Dwa gangi. Zayn Malik przeciwko Michael'owi Clifford'owi. Ta walka ciągnie się już przez długi czas. Dziś ma odbyć się rozstrzygnięcie. Jednak Michael jest na straconej pozycji...Wielu jego ludzi już nie żyje lub po prostu odeszło. Zayn jest pewien swojej wygranej. Wszyscy są pewni wygranej Zayn'a. Ale czy mu się uda ???

 Już miał wykonać ostateczny strzał w głowę Michael'a gdy budynek zaczął się sypać. W pierwszym momencie Zayn skierował broń w inną stronę i Michael coś krzyknął, ale dźwięk rozsadzanej cegły budynku zagłuszył jego słowa. Zamiast ściany pojawił się jakiś dziwny... statek kosmiczny? Tak, to statek kosmiczny, z którego wyszłam ja. Bo ja zawsze muszę mieć olśniewająco zajebiste wejście. Cała ja.

 Nazywam się Katy. Katy Black. Mówią na mnie Cat.


Jestem z wykształcenia medykiem i naukowcem. Moje hobby to boks, jestem niezwyciężona. Żadna z moich znajomych-bokserek ze mną nie wygrała, a ja z każdej walki wychodziłam i wychodzę nietknięta. Całe moje twardzielstwo miało zostać zaprzepaszczone przez tą cholerną miłość? Nie wiedziałam, że to wszystko, wszystko co ukrywałam w sobie przez te lata, wszystko na co sobie zapracowałam, miało tak po prostu przepaść.



#Mrs.Styles
#Mrs.Horan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz