poniedziałek, 17 sierpnia 2015

People Changes #2

-Kto pierwszy ten lepszy- powiedziałam i pokazałam język.

 Chłopak był kilka metrów ode mnie, kiedy Miki postanowił wkroczyć do akcji.

-Nie! Jeśli tak bardzo mu na tym zależy...
-Ale...- nie dałam mu dokończyć.
- Daj spokój- uśmiechnęłam się- Niech się chłopak zabawi. Mi już wystarczy- zachichotałam.

 Chłopak opuścił broń z lekkim uśmiechem, podał mi rękę i się przedstawił.

-Jestem Harry Styles. Mów mi Hazza. Miło mi.- spojrzałam na niego ze zmieszaniem w oczach i też się przedstawiłam.
-Katy. Dla znajomych Cat. Ale ty mów mi Katy.- Harry zasmucił się. Żal mi się zrobiło chłopaka, ale co mam na to poradzić...
-No dobra, to ja jestem dla Ciebie Harry.- zaśmiał się.

 Usłyszeliśmy dziwne jęki. W tym całym zamieszaniu zapomnieliśmy o Michael'u. Harry podszedł do Clifford'a i wycelował mu w łeb.
-Zaraz przestanie boleć, spokojnie. Nic nie poczujesz.- Posłał mu złowrogi uśmiech i pociągnął za spust.

 Rozległ się dźwięk ostatniego wydechu Michael'a i po chwili runął na ziemię razem z krzesłem. Harry spuścił głowę i przez jakiś czas wpatrywał się w zwłoki. Kąciki jego ust się podniosły. Odwrócił się.

-Robota skończona. Możecie wejść.- zwrócił się nie wiadomo do kogo. Wtem zza rogu wyszła czwórka umięśnionych i przystojnych facetów. Jedyną osobą, którą rozpoznałam, był Zayn. Pomyślałam, że to pewnie jego gang. Posłałam całej piątce złowrogie spojrzenie i wyszłam.

*OCZAMI CAROLINE*

Wyszłam z kabiny na mały spacerek. Schodziłam na dół po schodach gdy nagle usłyszałam krzyki i marudzenie Cat. Zastanawiałam się o co tym razem jej poszło i postanowiłam udać się do Mike'a. Weszłam do pokoju tortur, bo słyszałam od Katy, że mieli dziś torturować i zabić Clifford'a. Gdy weszłam do sali, ten widok był ostatnim jakiego się spodziewałam. Zobaczyłam całe One Direction w starym składzie.

 Ten zespół koncertował przez niecałe półtora roku, a podbili serca milionów dziewczyn. Byli moim ulubionym boyband'em. Poznałabym ich zawsze i wszędzie ! Co prawda zmienili się, i to bardzo. Nie spodziewałam się, że mój grzeczniutki Niall zrobi sobie tatuaż, że Harry zapuści włosy aż do ramion, że Liam zrobi sobie kolczyk w wardze oraz, że Louis i Zayn zapuszczą zarost. Byłam w szoku, ale muszę przyznać wyglądali tak sexy, że nie mogłam się napatrzeć.


#Mrs.Styles
#Mrs.Horan




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz